Welcome autumn!



Hey sweeties! :)
As the temperature sinks and the trees get colored I walked around and welcomed the autumn. It is one of my favorite season, because you can wear lovely scarfs and boots. Because the temperature isn't that low for now, I wore an autumn Blazer with a nice pattern, combined with my new boots from Oasis.
My tip for lukewarm autumn days is, to combine a thicker blazer with a drainpipe pants and booties and eventually a nice scarf ;)
Right now I can't wait that the temperatures are getting colder and I can wear my coats! :)
C.C.C.


Hey sweeties! :)
Weil die Temperaturen sinken und die Bäume sich färben bin Ich ein wenig herumgelaufen und hieß den Herbst willkommen. Es ist eine meiner Lieblingsjahreszeiten, weil man schöne Schale und Boots tragen kann. Weil die Temperaturen im Moment noch nicht so niedrig sind, habe ich einen Herbstblazer getragen mit einem hübschen Muster, kombiniert mit meinen neuen Boots von Oasis.
Mein Tipp für lauwarme Herbsttage ist einen etwas dickeren Blazer mit einer Röhre und Booties zu kombinieren und eventuell einen schönen Schal dazu zu tragen ;)
Jetzt kann ich es kaum noch abwarten, dass die Temperaturen  kälter werden und ich endlich meine Mäntel tragen kann! :)
C.C.C.














I was wearing

1 Kommentare:

 
There was an error in this gadget

About

Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net