purple dreams in Brussels



Hey sweeties! :)
This is my second day spending in Brussels. Today I wore a whole outfit created with purple colors, because purple is a perfect color for autumn. Especially the limited nail polish in dark purple from Dior is a must have for this autumn. So my advise for you: Wear a dress, trousers, bag, scarf or anything else in purple in autumn! :)
My tour today went from Parc d' Egmont to the church of Sablon to an overlook above Brussels near Louise.

Hope you like the outfit :)
C.C.C.



Hey Sweeties! :)
Das ist mein zweiter Tag den ich in Brüssel verbracht habe. Heute habe ich ein gesamtes Outfit in lila Tönen getragen, weil lila eine perfekte Farbe für den Herbst ist. Besonders der limitierte Nagellack in dunkellila von Dior ist ein must have für diesen Herbst. Also mein Rat an euch: Tragt ein Kleid, eine Hose, eine Tasche, ein Schal oder irgendetwas anderes in lila für den Herbst! :)
Meine Tour ging heute vom Parc d' Egmont zu einer Kirche in Sablon zu einem Aussichtspunkt über Brüssel in der Nähe von Louise.

Hoffe euch gefällt das Outfit :)
C.C.C.



















I was wearing:


1 Kommentare:

  1. this pictures are amazing! I love the purple dress
    http://alwaysblabbing.blogspot.com/

    ReplyDelete

 
There was an error in this gadget

About

Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net