new make up





For everyone who is looking forward to autumn, here a little taste of an autumn make up ;)
I used natural colors like beige for the whole lid, and more darker brown colors for the external lid. I also used a darker tone for my lips to create an autumn look.
For everyone who asks why I did an autumn make up now: I love autumn and winter and I can't wait that it gets colder so I can wear my coats and gloves :)
C.C.C.


Für jeden der sich schon auf den Herbst freut, hier ein kleiner Vorgeschmack für ein Herbst make up ;)
Ich hielt mich an natürliche Töne wie beige für das gesamte Lid, und immer dunkler werdende Brauntöne für das äußere Lid. Um den gesamten Herbst Look zu kreieren benutzte ich außerdem einen dunkleren Lippenstift.
Für jeden der sich jetzt fragt warum ich ein Herbst make up jetzt mache: Ich liebe den Herbst und Winter und kann es kaum erwarten das es kühler wird und ich endlich meine Mäntel und Handschuhe anziehen kann :)
C.C.C.

1 Kommentare:

 
There was an error in this gadget

About

Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net