Happy Birthday mum!!


Happy Birthday mum!
Yesterday was my mothers birthday and she was throwing a little party. So this is why i did this little video yesterday with a chic hairstyle, which is really easy to remake. As you can se there is also my dress, I wore.
It was a awesome party with delicious cakes and later in the evening there were delicious cocktails. I did some photos for you ;)
C.C.C.


Happy Birthday Mama!
Getsern hatte meine Mutter Geburtstag und gab eine kleine Party. Deswegen habe ich gestern dieses kleine Video gedreht, in diesem ich eine schicke Frisur kreiere, die man leicht zu Hause nachmachen kann. Ihr könnt auch mein Kleid sehen, was ich gestern getragen habe.
Es war eine wunderbare Party mit leckeren Kuchen und später am Abend mit leckeren Cocktails. Ich habe für euch ein paar Bilder gemacht ;)
C.C.C.





0 Kommentare:

Post a Comment

 

About

Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net